Dere er jordens salt og verdens lys (Matt. 5, 13-14)

Gå ut i hele verden og forkynn evangeliet for alt som Gud har skapt! (Mark. 16,15)

mandag 13. februar 2012

Y 10. februar

Må få sagt tusen takk for en flott kveld på Y forrige uke, da spesielt takk til jentene i lovsangsteamet som arrangerte heile programmet under møtedelen. Merete tar dessverre ei lita pause fra Y framover, men etter innsatsen på fredag virker det som om vi kommer til å klare oss ganske så bra sjøl med en leder mindre (til tross for at du faktisk er en svært viktig ressurs for Y, Merete, og vi håper du kommer snart tilbake). Dessuten kommer jo Alexander til å være på Y en god del framover (ikke no på fredag) og holde mange digge andakter, så blir bra dette. No på fredag tala han forresten om vekkelse og at vekkelse er når fleire folk sier nei til fristelser . Han oppfordra oss til å ikke sitte å vente på en eventuell vekkelse, men å vende oss vekk fra synda med en gang, våge å snakke med folk som ikke er kristne om Jesus++, og å be masse. Ellers var det godt med lovsang, bønn, lesing av bibelvers og til og med leiker under/etter møtet.

Som nevnt blir det filmkveld på Y no på fredag, men har dessverre ikke klart å skaffa filmen "Courageous". Regner da med at vi ender opp med å vise "Left behind", men kom gjerne med innspill på ka vi kan sjå. Så minner e nok en gang om at Y er stengt i ferien, altså ingen Y neste uke.

1 kommentar:

  1. Takk for gode ord;) Jeg har store forventninger til hva Gud vil gjøre gjennom dere i tjenesten på Y:)
    Gud velsigne dere!

    SvarSlett